Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI SPLETNE TRGOVINE SO SESTAVLJENI V SKLADU Z ZAKONOM O VARSTVU POTROŠNIKOV (ZVPOT), NA PODLAGI PRIPOROČIL GZS IN MEDNARODNIH KODEKSOV ZA E-POSLOVANJE.

Pravico do nakupa v spletni trgovini KlikNakup imajo registrirani člani in tudi gosti, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne rabijo registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori pod svojim profilom.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev;
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;

 

Ponudba izdelkov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100% predplačila.

 

Naročilo

Postopek nakupa v spletni trgovini:

  • Izbrani izdelek dodate v košarico, to storite s klikom na gumb “V košarico”;
  • Povzetek naročila, po ustrezno izbranih izdelkih se premaknete na stran košarice. V košarici lahko ponovno pregledate vaše izbrane izdelke ter jim ustrezno spremenite količino ali pa jih odstranite iz košarice;
  • V tem koraku nakupa se je potrebno prijaviti ter oddati osebne podatke. Nakup lahko opravite kot gost (hitri nakup, brez nadaljnjega shranjevanja podatkov) ali pa se registrirate ter nakup opravite skozi postopek registracije;
  • Izbira naslov. Pri izbiri naslova določite vaš željeni naslov dostave. Naslov dostave je lahko drugačen od vašega osebnega naslova – v tem primeru torej izbrane izdelke pošljemo na izbrani naslov;
  • Plačilo nakupa. Zadnji korak je namenjen končnemu preverjanju in potrditvi vašega nakupa. S klikom na gumb se strinjate z oddanim naročilom ter pogoji poslovanja ter dokončno potrdite vaš nakup;

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu na vaš elektronski naslov. V potrdilu so poleg vseh zakonsko zahtevanih podatkov o samem naročilu priloloženi tudi splošni pogoji poslovanja na trajnem mediju, ki predstavljajo sklenjeno pogodbo med kupcem in prodajalcem. Morebitne preklice ali spremembe naročil lahko sporočite na elektronski naslov upravitelja trgovine do trenutka odpošiljanja blaga. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena. Kupec ima po tem roku pravico vrniti blago v skladu s 7. in 8. točko teh splošnih pogojev. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo “Potrdilo o naročilu in odpremi blaga”. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo “Potrdilo o naročilu in odpremi blaga”) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

 

Cene in način plačila

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine.

Vse cene so brez DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru, spodaj navedenega načina plačila, pod navedenimi pogoji.

Ugodne ponudbe, razprodaje, akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma najdalj do navedenega roka. Dostava / poštnina se razlikujejo od izdelka do izdelka in se dodatno plača. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe. Lahko izberete enega ali več načinov.

  • z gotovino ali plačniško kartico, ob prevzemu preko poštne službe Pošta Slovenije d.o.o.
  • z nakazilom na transakcijski račun upravitelja (po ponudbi)

Prodajalec izda račun na trajnem nosilcu podatkov. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave. V primeru neplačila blaga se kupec strinja, da mu lahko prodajalec poleg opomina pošlje še izpis “Stanja dobroimetja in odprtih terjatev”, kjer je razvidno tudi morebitni znesek odprtih terjatev ter v pomoč tudi nov UPN plačilni nalog. V primeru, da kupec nakazila ne izvede v roku 15 dni od dneva nakupa, se naročilo avtomatsko prekliče. Prodajalec svojo storitev zaračuna po ceni 2,70€.

Če kupec izbere drugačen način pošiljanja, kot jo ponuja podjetje, in je ta način dražji, podjetje ni zavezano k vračilu dodatnih stroškov pošiljanja.

 

Dostava

Blago na navedeni naslov odpremimo še isti delovni dan ob prejemu plačila ali naročila (če kupec plača po povzetju) do 11. ure dopoldne. Če naročenega blaga slučajno ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili. Dostava poteka samo na področju Slovenije. Za dostavo blaga skrbi podjetje Pošta Slovenije d.o.o., najkasneje v 3 delovnih dneh od odpreme blaga. Dostavni uslužbenec vam paket dostavi na naslov, katerega ste navedli ob naročilu. V primeru, da vas ne bo doma, boste pošiljko lahko prevzeli na najbližji pošti ali drugemu pogodbenemu partnerju poštne službe. Enotna cena dostave je 3,97€. Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

 

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

O nameravanem odstopu od nakupa mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer z izpolnjenim obrazcom po pošti na naslov podjejta skupaj z artiklom. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Artikli morajo biti brez vidnih posledic rabe, v nespremenjeni količini, neodprti v primeru izdelkov, katerim se rok trajanja po odprtju skrajša, nepoškodovani in zaželeno v originalni embalaži. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Priložena mora biti original ali kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo prodajalčevim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na transakcijski račun kupca. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Kupec lahko odstopi od pogodbe tudi v času od sklenitve pogodbe do prejema izdelka, ko začne teči 14 dnevni odpovedni rok.

V kolikor je vrnjeni izdelek poškodovan ali rabljen v večji meri, kot bi bila potrebno, da se preizkusi izdelek, kot pred nakupom, ima podjetje pravico, da lahko v skladu s tem zahteva odškodnino za uporabo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri teh pogodbah:

  • blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
  • dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan na izdelek) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

 

Prostovoljna garancija

Že kupljeno blago se lahko pošlje nazaj in zamenjali ga bomo za drugo blago. Morebitno razliko v vrednosti blaga je potrebno doplačati. Strošek ponovnega pošiljanja za drugo blago nosi kupec. Kupljeno blago kupec lahko zamenja samo nepoškodovano, v originalni embalaži in neuporabljeno. Zamenjava izdelka je možna v roku 14 dni od prejema blaga. Reklamacije sprejemamo v roku 14 dni od prejema blaga oz dalj časa, če je tako eksplicitno navedeno promocijskem besedilu ali v garancijski izjavi izdelka. Blago je potrebno dostaviti s priporočeno pošto na naslov prodajalca. Naslov prodajalca je naveden v točki 14. Stroške vračila prodajalec ne krije. Ob vračilu je na obrazcu obvezno potrebno pripisati še transakcijski račun kupca, kamor prodajalec vrne kupnino.

 

Varovanje osebnih podatkov

Prodajalec se zavezuje, da zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Spletne strani in trgovine ima prodajalec zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi. V primeru novosti boste na vaš email naslov prejeli obvestilo o novostih. V kolikor se s tem ne strinjate, nas o tem obvestite. Kupec ima pravico do brezplačnih informacij o vseh svojih podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na elektronski naslov prodajalca.

 

Komunikacija s kupcem

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno upošteval. Ob naročilu ste izrecno dovolili, da vam prodajalec lahko pošilja oglasna in druga obvestila. Če tega ne želite več, se morate odjaviti, kar lahko storite tudi preko elektronskega poštnega naslova prodajalca;

 

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Prodajalec ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Prodajalec brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako prodajalec tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Prodajalec ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Stvarne napake

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v zakonskem roku (dve leti) za prijavo stvarnih napak 2 meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec mora na obvestilo o stvarni napaki odgovoriti najkasneje v roku 8 dni. Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali vračilo plačanega zneska.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Prodajalec

Upravljalec trgovine in hkrati prodajalec je podjetje:

Aleš Ahlin s.p.
Potrčeva ulica 8
1000, Ljubljana
Matična številka: 8605602000
TRR/IBAN: SI56 2900 0005 3734 268
SWIFT/BIC: BACXSI22

Kontaktni podatki:
Elektronski naslov: info@kliknakup.si
Telefonska št.: +386 69 602 702